Tuesday, December 13, 2011

LIFE

Life is strange sometimes. It loves to play tricks on us. Or is it just me? I don’t know what’s gotten into me past few months, but to say I lost my mojo to blog is an understatement!. Blogging is always a mind therapy to me; it somehow calms and opens my wits. To successfully put whatever ideas/thought I had into proper words is indescribable! It’s like drinking allberry bang smoothies from boost! Ok the point is.. I lost them all, the needs, the feeling, the excitements, in HERE.
Anyone miss me? *soalan the very…*
The truth is, I found a new medium that allows me to be 100% me.  Been talking to this note book since the date written. 
 No worries friends… I will be back… pls come back *intonasi  macam Rose in titanic, tetiba*.

9 comments:

zila said...

I miss U soooo much!

eline hamdan said...

ahaaaa.... tu je... frust tau...

btw... just nak inform... went for ombak rindu with 3 kids... am the biggest loser!!!

ikan said...

Hahahaha Ye la tu Pn Zila! Anyway, I miss u too! Serious!

ikan said...

Minah,, mood belum mariii la. Hehe
Why nko heret bebudak tgk citer ranjang tu? Why??
Nak kena cikgu ni. Loser habisssss hahahhahhaha
Jom layan songlap, review hebat sangat.

zila said...

cikgu tinggalkan aku tgk ombak rindu... aku ajak dia tak mo.. sanggup heret anak2 dia.. heret aku tak nak..

eline hamdan said...

zila hampeh ajak nengok on the 19th... ombak ke mana... rindu ke mana dah time tu. tapi tak best ah. dunno why... either dah byk sgt dgr org review kat fb or... tension nengok anak2 + anak sedara berlari2 dlm panggung (walopon itew panggung aku yg punya hokee sbb compem takkan ada org nak pegi sana haha jgn tanya di mana) ... aduuusss loser habeeesss!!!

azura ahmad samsudin said...

rindu gakk nak baca tapi tak dok!

anyway,, awatnya eline? review paper punyalah best sampaikan aku mcm intai2 jadual wayang. buku dah baca, tunggu ASTRO first ajer aci tak???

btw, cuti sekolah dah nak habis, bila nak mengeteh or mengopi ni..

eline hamdan said...

cuti sekolah dah nak abeh nyahhh... kamis ni result pmr dah kluorrr. kalau % result maths akak naik boleh la seleberet. tapi kalau suruh akak organize... tak koserrr...

Tukang Campak said...

zila, ko ombak rindu dgn aku je la...haha

babe, miss ur entries & miss u too, we r now far apart, no more MV partner huhu...