Sunday, May 31, 2009

!st attempt to become 10 years younger

When : 11/4/09
Where : Segambut

My Reebok running shoes been neglected for TWO YEARS! I didn’t exaggerate this.. yes, two years! My stretchable yoga pants been my favorite surirumah pants as long as I can remember!. (oh when will I be able to learn yoga?) Anyway, the point is I didn’t exercise. At all!. It hurts pretty deep when without provocation or anything Iman suddenly said ‘Mummy gemuk’. I was like WHAT?

So when they organized this futsal thing, without thinking I registered my name to play. Well of course there were training sessions but I never made it. Been busy like pekerja contoh yo. Hek eleh… i just wanted to exercise and futsal emm.. might be a good start.

I was not fit at all… most of the other players are aged in different age group than me, 80an gitu.. and being me main mcm org fit and nak menang… tu dia…


before 1st match


right after 1st match, seriously i saw stars and all and wajah menahan nak muntah!


semi, tgk la depa ngan jersey siap nama printed bagai...


menunggu medal.. we made it to the final, lost in panalty kick..siapa sangka kan...


Iman yg dapat medal..


the mainframers!


yes, also melecet dgn jayanya...
motif beg sebagai bg? hahha ala.. beg free eli mags...

7 comments:

azura ahmad samsudin said...

dd, buat yoga Wii Fit kat rumah ajelah. Tergeliat gak first time try but really fun. Motifnya, belilah Wii!!!

Lazila said...

come on dd... semangat2!

Tukang Campak said...

perghh..gila semangat sampai koyak2 kaki. Ni la acara futsal yg korang 'tetiba' masuk final tu ye..

How's the new shoe? Ok kah or mkn kaki juger ? Focus focus..ingat skinny jeans.

Aju, Wii adalah mahal di negara malaysia, ko bg la besday present ke adiah raya ke kat kami ni. x dpt kad raya pun xpe hahaha

ikan said...

Ya Puan Aju, Wii sangatlah mahal... selain corelle, bolehla Wii dijadikan hadiah kepulangan... hahahahaha just kiding..

Zila, sebab semangat la main mcm nak gila, lepas tu terduduk nak pitam! hahahaha

Zie, ya, sungguh dasyat kan team gue...hahah new pink shoe tunggu entry lain....
skinny jeans mcm nak kena lelong jek....

Kopi Suam said...

haha hahaha semanagt sungguh...teruskan usaha yang murni ittew ok...

iman pun terus komen mama tu yek..supaya mama sentiasa bersemangat....heheh eheheh

PerantauSepi1306 said...

;D wuhoooo hebat ko dd main futsal walau pun dlm keadaan unfit... ughhh i do hear the calling to make myself slim again... alolololo where is the time, man???

Anonymous said...

Aloha every body, prime pic. enjoyed it > frm daniel who loves [URL=http://free-sim-cards.org.uk]free sim cards[/URL]