Friday, September 26, 2008

Salam Lebaran 2008

malam tadi Iman asyik menyanyi

buai laju - laju
sampai okok sena
apa apa dalam dalam baju
setuntum bunga ciiiinaaaaa...

mungkin Atuk Nah yang ajar sebab di kampung, dia suka duduk di buai....
tersentuh hati...
malam tadi, lagu-lagu twinkle little star, are you sleeping kurasa kesat ditelinga....

Ya, tidak relevan kenyataan ini dengan tajuk entry,
daku syahdu sebenarnya..
buat pertama kalinya daku akan pulang ke kampung dipetang raya...
kalau keadaan jalan teruk, mungkin tidak sempat berbuka...
mungkin hanya akan sampai dimalam raya ...
tiada cuti...




kepada rakan-rakan semua, tiada kata yang dapat menyatakan keinginan bersalaman sendiri memohon jutaan kemaafan. selamat berhari raya, bergembira dengan keluarga.



errr... ini keadaan biasa meja saya.. ya, sungguh tidak kemas, saya tahu. tapi saya suka. apa ni??
jiwa sungguh kacau............nak balikkkkkkkkkkk

8 comments:

PerantauSepi1306 said...

selamat hari raya DD! Takper walau balik petang raya.. aku juga pernah balik malam raya.. subuh baru sampai.. sok pagi nye lalok dok layan tetamu...

Enjoy ur Syawal, K... Maaf zahir batin... take care and drive safely..

edrina said...

Selamat Hari Raya DD.. sama la aku pun tak balik raya tahun neh.. raya di KL sajork.. raya kedua aku dah start kejer huhuhuhu

Anonymous said...

selamat hari raya mate.. maaf salah silap.. halal mkn minum.. raya dtg umah yek.. i pun keje la a day b4 raya..

azura ahmad samsudin said...

ala dd, koman2 balik gak raya.. daku di sini.. hhuhuhuuhhu setakat calling2 ajer lah pagi raya tu.. tenkiu for kuih raya.. bolehlah buat penawar rindu....

Anonymous said...

dear fren dd...

salam lebaran...
aku mintak maaf zahir batin yek...

Tukang Campak said...

Dd, Selamat hari raya, maaf zahir batin...okeh..acara esok = set !!

david santos said...

Beautiful!!!
Congratulations!!!!

Ayu Mohamad said...

selamat ari raya DD
semoga berbahgaia dan sentiasa dalam rahmat Allah hendaknya..
nanti join open house raya geng2 UUM kite eh