Thursday, May 9, 2013

R.I.N.D.U


diketerawangan ini
aku dibuai rasa-rasa yang mendalam
berat
kutarik nafas dalam-dalam
kupujuk hati, bertenanglah... bertenanglah...
gagal
laju air mata, rasanya hangat di pipi
ku tahan esakan, aku cuba
tapi rasa-rasa berbaur ini begitu kuat
sangat
aku rindu

dalam hilai tawa anak, aku lihat
dalam nikmat suapan, aku rasa
dalam gembira limpahan rezeki, aku ingin kongsi
dalam doa pada tuhan, aku pohon.. aku pohon..
ya Allah, aku rindu

aku tatap anak kecilku
aku amati puas-puas
kerana dia sahaja
pengubat rinduku

mak....

2.05am
5.9.2013

5 comments:

Mrs.NZ said...

al-fatihah buat arwah mak kak dd.be strong ya kak dd.

ikan said...

Thank you dear. Happy Mother's Day!!!

Tukang Campak said...

Babe, I miss u :)
I know you miss her soo much...

Anonymous said...

Whаt's Taking place i'm nеw to thiѕ, Ι ѕtumbleԁ upon this I have found It absolutеly useful and it hаѕ helρed
me out loads. I hope tо сontгibute & help different users likе
its аided me. Good job.

Αlsο visit my sіte: Bauchmuskelübungen

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)