Saturday, December 5, 2009

Perlu Gembira

Perasaan saya berbaur-baur sekarang ini. Lagi? hehehe. Saya sedang tersenyum ketika menaip entry ini. Saya sedikit gembira kerana saya sudah nampak jalan penyelesaian masalah. Masalah kerja. Eh saya terlupa memberitahu, sekarang Sabtu, 4.41ptg saya di pejabat. Ya, macam rajin padahal wtf wtf wtf wtf!!. Walaupun baru nampak jalan dan belum tau lagi jalan itu betul atau tidak...saya sudah gembira. Kan kita harus sentiasa gembira. wtf! Perlu gembira sebelum hari paling gelap sepanjang perkhidmatan saya tiba minggu depan. wtf wtf wtf!

Oh, hari ini juga saya miss warehouse sale trip around kl bersama Chenta dan SIL. Oh saya tidak gembira tapi tak pe lah, sekurang-kurangnya saya dapat berjimat. Hehehe. Mau tau kemana dia pergi?. Eelectroluxxx , Calrk, Coach (Oh tidakkkk), Tilam milam dan bantal dan Hyytextt di Selayang. Ya, saya hanya mendapat report melalui panggilan-panggilan hangit beliau dengan ayat, "nak beli tak?". oh itu di warehouse tilam.. bukan di coach.. jika di coach harus saya jawab "beli semuanya!!'.

Well.. untuk lebih menggembirakan saya hari ini yang lunch dgn kerepek belas kasihan rakan sepejabat dan setin cola, saya pen off dulu... nak tgk jalan saya betul atau tidak. Ingat?

4 comments:

Kopi Suam said...

vah vah vah vah kagums aku ko kerja di hari sabtu..

hidup memamng perlu bermuka-muka supaya sentiasa nampak gumbira walau pada dasarnya hampeh tak gembira langsung...

kalau anda gembira tepuk tangan :)

Norae said...

hehehe...

nasiblaa dd, aku pun kadang2 kene kerja during weekends, rela atau tidak.. itu dah belakang kira... terpaksa...

tabahkanlaa hati ekk.. aku doakan semoga semuanya baik2 aje

PerantauSepi1306 said...

Sabor le mek... ado hikmahnye tu.. neway... as per invited tadi.. nak join.. meh le.

ikan said...

oh.. vah voom.. tapi saya tak pandai bermuka-muka, my face bad at lying.. serious.. kamu akan easily nampak saya suka atau tidak.. heheh

terima kasih atas doa dan offer itu.. emmm saya terpaku.... saya gembira lalu tepuk tangan.... clap clap